Múlt hét kedden sikerült eljutnom kontrollra. Elvileg szept. 14 körül kellett volna, de én sem csipkedtem magam, valamint mikor időpontért telefonáltam, csak két héttel későbbre tudtak adni. Be is estem kicsit késve (én mindig kések, de jó tulajdonságom, hogy előtte odatelefonálok, hogy késni fogok), Csuha türelmesen várt. Megnézte, minden oké, az implantátummal minden rendben, a sebem is oké, csak kenegetni kell (sajnos van, amikor elfelejtem).

Bemutatta a masszázstechnikát, ami az implantátum erőteljes körkörös masszírozását jelenti, naponta 10 perces meló ez is. Madjcsak túlélem valahogy.

Ha minden rendben lesz, egy év múlva kell menni legközelebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://jozefa.blog.hu/api/trackback/id/tr18716949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása