A kommentezők közül páran nem értették a praktikus okokat, amik miatt a műtétet választottam. Ez - meg vagyok győződve - abból fakad, hogy az emberek agyában más-más koncepciók élnek a kis mell fogalmáról. Valószínűleg ami számomra normális, nem kicsi mell, az másnak kis mell, mivel ez én mellem, mint azt mondtam, majdhogynem minimális volt, még a kis mellek között is extra kicsinek számított. Csak összehasonlítás végett, pl egy átlagos, 11-12 év körüli, pubertás korban lévő kislánynak jobban fejlett volt, mint nekem. Szóval én maradéktalanul boldog lettem volna egy olyan mellel, amiről az emberek azt mondják, hogy kicsi, mert nekem az már teljesen normálisnak számított. Így implantátummal együtt B kosárra sikerült magam feltornáznom, ami számomra hatalmas, másnak meg kis-közép kategória.

Azt nem vitatom, hogy melltartó nélkül a legkényelmesebb. Viszont én a természet szűkmarkúságát próbáltam ellensúlyozni szivaccsal, aminek viselése közel sem kényelmes, ezt gondolom nem kell magyarázni. És egy sztori, hogy miért viseltem, ha ennyire kényelmetlen volt. Kamaszkoromban megtörtént, hogy távolról meleg fiúnak néztek, mivel rövid hajam volt és egy uniszex T-shirt volt rajtam, aztán mikor meglátták közelről az arcomat mondták, hogy jé, ez egy lány. Szerencsére humorosnak fogtam fel az esetet, mert azért akkoriban jártam már fiúkkal :) Melltartóval azért mégis arányosabbnak néz ki az ember, máshogy mutatnak a ruhák stb. Például kedvenc viseletem a garbó, na azt képzeljétek el teljesen laposan.

Valaki azt nem értette, hogy ha férjemet nem zavarta, akkor engem miért zavart. Részben ez gondolom kiderül a fentiekből, másrészt meg a férjemnek, most, hogy egy kicsit felszedett, nagyobb lett, mint az én eredetim. Na azért az már frusztráló, ha a férjemnek is nagyobb melle van mint nekem!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://jozefa.blog.hu/api/trackback/id/tr55610443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ugyvedblog.admin 2008.08.11. 14:49:15

Szia!

Nagyon örülök, hogy elindítottad ezt a blogot :)

Az utolsó mondatod nagyon vicces, én is szoktam mondani, amikor látok egy kövérebb pasit, hogy nagyobb melle van, mint nekem :D Én még a mostani 14 év körüli lányokon vagyok kiakadva, egynémelyiknek akkora van, mint egy (2) gyereket szült anyának...állítólag az ételekben lévő hormonokat hozzák fel...

jozefa 2008.08.12. 10:44:25

Kösz a pozitív visszajelzést :)

erezdmagadotthon · http://erezdmagadotthon.hu 2018.09.08. 15:33:08

Én ezért örülök, hogy rátaláltam egy olyan plasztikai sebészre (Dr. Varga Zsombornak hívják, főorvos), aki tényleg egyben nézi az embert és nem szeretne mindenáron szilikoncicává varázsolni :) Nem hittem benne, hogy létezik :D www.drvargazsombor-plasztika.hu/bemutatkozas-dr-varga-zsombor/
süti beállítások módosítása