jozefa 2008.10.16. 13:34

Csepp és kerek

Ha egy nő mellnagyobbításra adja a fejét, az első, kardinális kérdés az, hogy milyen alakú legyen. Kerek vagy csepp? Az ember azt hinné - legalábbis én azt hittem -, hogy cseppalakú mellet csakis cseppalakú implantátummal lehet elérni. Az első konzultáció alkalmával én is vázoltam, hogy kb ekkora és cseppalakú melleket szeretnék, gondolván, hogy akkor cseppalakú implantátumom lesz. Ehhez képest kerek van, viszont valóban cseppalakú lett a végeredmény. Mint ahogy az orvosom elmagyarázta, ez úgy lehetséges, hogy a női mell alakja kerek. Viszont a gravitáció miatt a kerekből csepp lesz, ha az ember áll, ha meg fekszik, akkor oldalra csúszik. A lényeg gondolom az, hogy a kialakított zseb az eredeti emlőállomány elhelyezkedését kövesse, így lehet minél természetesebb hatást elérni, meg persze az alacsony profillal. Állítólag 10-ből 1-szer van szükség cseppalakú implantátumra, mégpedig akkor, ha a páciensnek ún. csőmelle van, mert akkor a csepp alak jobban követi az eredeti mell alakját.

A bejegyzés trackback címe:

https://jozefa.blog.hu/api/trackback/id/tr37716989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Té, mint Tamás 2008.10.19. 20:50:48

Hú, ez a csőmell nagyon ijesztő.

zizi22 2009.08.30. 23:55:32

Én pedig pont fordított számot tudok.
Ha természetes mellformát szeretnétek, akkor NE a KEREKET válasszátok, mert az csak a legritkábban eredményez csepp formát. Ált. az a plasztikai sebész akar rábeszélni a kerek formára, aki még nem sajátította el a cseppforma behelyezésének technikáját (nagyon nem "eccerű"), vagy nem bízik a páciensben, hogy betartja majd az utasításait. Uis, ha műtét után néhány nappal pl. elkezd autót vezetni, cipekedni, vagy heves karmozdulatokat tenni a hölgyike, akkor tuti elfordul az implantátum...Pl. ez a cikk is inkább az anatómiai implantátumot ajánlja: www.szepsegbroker.hu/szakcikk/kerek_vagy_csepp_formaju_implantatum_80/ Tehát ez előbbi 10-90%-os aránnyal nagyon félrevezeted szegény hölgyeket!

jozefa 2009.08.31. 12:10:01

Kedves Zizi,
én sem vagyok plasztikai sebész, te sem feltételezéseim szerint, úgyhogy szakmai dolgokban hagy bízzam inkább magam az orvosom véleményére, aki mögött életkorát, plasztikai sebészként való praktizálásnak éveit és a honlapján szereplő szakmai önéletrajzát tekintve bizonyítottan nagy gyakorlat áll. Ha ő azt mondja, hogy 10-90 %, akkor én azt teljes mértékben elhiszem neki.
Személyes tapasztalataimról annyit, hogy én három hónapig azt hittem, cseppalakú implantátumom van, mert teljesen cseppalakú a mellem. Ha ez is cseppalakot eredményez, akkor nekem teljesen mindegy, milyen van bent, a végeredmény a fontos.
Ha meg úgy gondolod, hogy félrevezetem "szegény hölgyeket", akkor indíts te is egy blogot ebben a témában. Olvasd el a jobb felső sarokban, miért indítottam ezt a blogot, a félrevezetés nem szerepel céljaim között, épp ellenkezőleg :)
süti beállítások módosítása