jozefa 2008.08.10. 21:04

Előzmények

Szóval idén nyár elején elhatároztam magam, elkezdtem nézelődni a neten. Nem ismertem személyesen senkit, aki már átesett ilyen beavatkozásom, lövésem sem volt, hogy melyik orvost válasszam. Az árakkal nagyjából tisztában voltam, úgyhogy pár extradrága orvos így ki is esett a rostán. Mivel nem vagyok krőzus, a minőséget kerestem elérhető áron, hogy úgy mondjam. Azt akartam, hogy a jövendőbeli orvosom kellő referenciával rendelkezzen, akinek a neve többfajta orgánumban mint szakember felmerül, röviden aki nem sarlatán. Valamint aki a természetesnek ható mellplasztikát favorizálja. Ez utóbbi téren nem volt nehéz dolgom, a fórumok ebből a szempontból maradéktalanul hasznosak voltak, az ott található képek alapján teljes mértékben el lehetett határolni a dokikat. Neveket nem mondok, de én ha fizettek volna sem mentem volna mondhatni a mostanság legfelkapottabb sebészhez, akinek a képek alapján az a meggyőződése, hogy a szilikonimplantátum 300 cc-nél kezdődik és a lehető legtermészetellenesebben áll. Itt most egy kicsit kitérek teljesen laikusan bemutatni, hogy formájukat tekintve milyen implantátumok léteznek, már amennyire ezt én tudom: lencse alakú alacsony vagy magas profilúak, ill. csepp alakú un. anatómiaiak. A lencse alakúak kerekek és ha magas profilú, akkor úgy áll, mint Victoria Beckhamnek, szerintem teljesen természetellenesen.
Valahol azt olvastam, hogy a behelyezett implantátum nagysága a paciens fizikai adottságaitól és a sebész lelkiismeretétől függ. És valóban így van. Én nem hiszem, hogy mindenkinek olyan fizikai adottságai lennének, hogy a fent említett "megalomán" orvos 300 cc-nél ne adja alább. Csak viszonyítás miatt: nekem 240-es van, a mellkasom az átlaghoz képest nagyon széles,alacsony sem vagyok, így nagyobb is elfért volna, de ennyit bőven elégnek gondoltam. És végül de nem utolsó sorban azt akartam, hogy  ne legyen feltűnő, nem akartam azt, hogy bárkinek is szemet szúrt volna ruhában a beavatkozás, tehát hogy az eddigi szivacs produkálta hatást érjem el immár nélküle.
Még egy-két tudnivaló: az implantátumot vagy izom, v. mirigy alá ültetik be (vagy részeben izom és részben mirigy alá, gondolom ez nagy mirigyállomány esetében lehetséges), ez a mell és a kívánt implantátum nagyságától függ. Ha valaki nagyobbat szeretne, viszont nincs túlzottan eleresztve, akkor izom alá helyezik, mert így nem látszik az implantátum kontúrja. Nekem mirigy alatt van, de ha nagyobat akartam volna, azt már izom alá kaptam volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://jozefa.blog.hu/api/trackback/id/tr24609744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andie 2008.08.10. 22:00:47

Szia josefa!

Gratulálok a bloghoz, és gratulálok a sikeres nagyobbitáshoz! Remélem, hogy nem lesz vele semmi gond, és mind magad, mind párod örömére válik!
Azt olvastam, hogy ez leginkább önbizalom javitó hatással van az emberre, és a leirásodból is ezt olvastam ki, Te máris jobban érzed magad tőle. Akkor viszont elérte a hatását!
Mesélhetnél a beavatkozás menetéről, ha van kis időd, hogyan készültél neki, milyen műveletek előzték meg, mik történtek a "műtét" során, milyen volt utánna a gyógyulás, hegesedés, stb.
Esetleg egy előtte-utánna kép páros külön megdobná a történetet, hogy ne legyen minden a képzeletünkre bízva.
Amit a neten eddig találtam, leirást, meg reklámot, valahogy mind olyan műízű volt, amolyan "fotosopp" hatású :)
További jó blogolást!

Té, mint Tamás 2008.08.10. 22:40:28

Meg még egy dologról mesélj... illetve faggasd ki a férjed: milyen érzés a szilikonos mellet masszírozni egy natúrhoz képest? Érződik, hogy implantátum van benne? Ez mindig is érdekelt. :)

kapasz 2008.08.11. 00:08:51

Esetleg valami segítséget adhatnál, hogy végül is hová mentél, ha ezek szerint bevált a hely...

jozefa 2008.08.11. 12:17:12

Sziasztok,

készülnek az informatívabb posztok, neveket is fogok mondani, remélem, akiről negatívumot írok, nem fog rágalmazásért beperelni :)
süti beállítások módosítása