Felemerül itt a kérdés, hogy én akkor miért csináltattam meg? A válasz egyszerű, gyakorlatilag nem volt mellem, az A kosaras melltartók is lógtak rajtam, három gyerek szoptatása sem tett neki igazán jót. Nem a férfiak miatt csináltattam meg, emiatt sosem voltam hátrányban párkapcsolati téren, akikkel eljututottam oda, hogy megcsodálhassanak fizikai valómban, nem zavartatták magukat a lapos mellem miatt.  A férjem sem ragaszkodott a műtéthez, neki úgy tetszettem, ahogy vagyok. Engem zavart, mert utáltam a szivacsos melltartók okozta kényelmetlenséget, hogy 40 fokban is két kispárnával a mellkasomon vagyok kénytelen közlekedni, izzadni, valamint, hogy a már minimálisan dekoltált ruhákból is két óriásszivacs lógjon ki. Mondhatjuk azt, hogy elhatározásomban esztétikai és praktikus okok vezéreltek. Persze hazudnék, ha azt mondanám, hogy lelkileg nem zavart a hogy nekem nincs. Amikor az iskolában az osztálytársnőim már asszonyos keblekkel nyomultak, nekem akkor is csak két, még jól fejlettnek sem nevezhető szúnyogcsípés foglalt helyet a mellkasomon. Aztán főiskola táján rászoktam a szivacsos melltartókra, átmeneti megoldásnak jó volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://jozefa.blog.hu/api/trackback/id/tr66609734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guy Secretan 2008.08.10. 21:56:27

A praktikus okot nem ertem: nem az lett volna az igazan praktikus megoldas, ha nem viselsz melltartot?

monawyn 2008.08.10. 21:59:17

Mintha a saját történetemet olvasnám. :) Én fél éve csináltattam meg, az egyik legjobb döntés volt, amit hozhattam. De aki nem élte még át, milyen nulla mellel és nulla önbizalommal létezni, soha nem is fogja megérteni, miért választottuk a műtétet.

indapass 2008.08.10. 22:09:14

Nekem is csak addig volt mellem, míg terhes vagy szoptatós voltam. De sosem hordtam egyébként melltartót, és most sem hiányzik. Az akkor B méretű melleim most is A alatt vannak, de legalább nem zavarnak futkosás közben. Dekoltált ruhát nem hordok, sosem hiányzott.
Ezzel együtt megértem, aki jobban érzi magát nőiesebb idomokkal. :-)

eternity · http://eternity.blogter.hu 2008.08.10. 23:30:48

GS,
nekem is pont ez ötlött fel.
Ha valakinek NEM SZÜKSÉGES melltartót hordania, miért, h mégis szenved vele, ahelyett, h örülne, ezzel sincs gondja?!
Rengeteg méregtől, kellemetlenségtől és pénzkiadástól kíméli meg magát.

eternity · http://eternity.blogter.hu 2008.08.10. 23:31:40

De persze, mindenkinek megvan a maga módszere arra, h nehezebbé tegye az életét...

zsoci 2008.08.10. 23:49:50

Pasiként kijelenthetem hogy nincs az a szilikoncsoda ami felér egy bármilyen valódival. Amúgy a kis mell kifejezetten szép.

Ha meg ló hát lóg. Én személy szerint a melltartót is hülyeségnek tartom, hacsak nem olyan nagy valakinek a melle hogy muszáj.

üdv Zsoci

Bambano 2008.08.11. 01:05:00

hogy is van az, hogy a férjed nem erőltette, neked mégsincs elég önbizalmad?

Carnivora (törölt) 2008.08.11. 01:58:30

zsoci 2008.08.10. 23:49:50

Így van.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.08.13. 11:50:15

eternity, te mitől, miért vagy ennyire hülye?
Nem elég világosan írta le, hogy azért volt kénytelen melltartót viselni, hogy az megnagyobbítsa némiképp a melleit? Mit nem értesz?

FiedlerK 2008.08.14. 10:40:37

Kedves melltartó-ellenzők! Egy kicsit gondolkozzatok már el! Gondolom, főleg férfiak vagytok.

"Ha valakinek NEM SZÜKSÉGES melltartót hordania, miért, h mégis szenved vele, ahelyett, h örülne, ezzel sincs gondja?!"

Melltartót a legkisebb mellű nőnek is _szükséges_ hordani. képzeld már el, hogy bemész a munkahelyre, irodába, bankba, és szemben áll veled egy olyan kolleganő, akin nincs melltartó. Rosszabb esetben átlátszik a mellbimbója, jobb esetben mondjuk egy teljesen átlátszatlan nem is túl szűk pamutpóló van rajta, akkor átdomborodik a mellbimbója. Komolyan tudod te venni azt a nőt mint kollégát, partnert, főnököt? Ugye hogy nem!

Én speciel tanár vagyok, soha meg sem forult a fejemben, h melltartó nélkül bemenjek órára. A fiúk még akkor is folyton a lábamat nézték, amikor egy tök korrekt térdig érő szoknya volt rajtam, most képzeld ugyanezt el melltartó nélkül.

Én sem szeretem, kényelmetlen, nyomja a hátam, nincs nagy mellem, de ha azt akarod, hogy nőként a munkahelyen komolyan vegyenek, egyszerűen elengedhetetlen!

zsoci 2008.08.25. 14:05:47

Drága Aniko71 !

Ezt kicsit rosszul látod. Szerintem nem minden ruha alá kell melltartó. Valóban van olyan amihez kell, de messze nem midig. A munkahelyen meg nem a melle hanem a tudása, munkája lapján kell valakit megitélni. Hidd el sokkal rosszab megitálást eredményez egy ordító melltartó ( pl, egy jól látható szilikon pántos) mint ha nincs is.

jozefa 2008.08.25. 15:00:43

Zsoci,

hallottál már a munkahelyi dress code-ról? Ha nem nézz utána. Ha valaki emberek között dolgozik, az a minimum, hogy melltartót vesz fel. Elég nehéz egy nőt egyébként a munkája szerint megítélni, ha mondjuk épp előadást tart és a mellbimbója majd átszúrja a blúzát (kismellű nőknek is van mellbimbójuk, ugyanis), vagy előrehajol és premier plán betekintést nyújt a dekoltázsába. Az nem kétséges, hogy férfi kollégák és főnökök tetszését és ovációját kivívja ezzel, viszont a női kollégák / vezetők nemtetszését szintúgy. Na röviden pont ezért találták ki a dress code-ot, hogy az embert valóban CSAK a munkája szerint ítéljék meg.

zsoci 2008.08.26. 11:51:32

Természetesen hallottam róla. És gondosan nem megyek olyan helyre dolgozni ahhol ilyen felesleges marhaságokkal szórakoztatnak. Pedig most sem kis cégnél dologzom, és nem is alacsony beosztásban.
És nem feltétlenül kell melltartó minden ruhához. Képzeld tudom hogy van mellbimbója a kismellű nőknek is, de nem minden típus szúrja át a rugát. És különösen nem minden ruhát. Nálunk van olyan kolleganő aki nem hord és nincs belőle gond. Szerintem e legtöbben észre sem veszik.
Valakinek a megitélésén sokkal toöbbet ront egy rosszul megválasztott ruha ( akár melltartó ) mint az alsónemű hiánya.

Csak hogy tisztán láss:
Először is kifejezetten szépnek tartom a kis melleket. Kifjezetessen a természetesség híve vagyok, még ha az nem is tökéletes esetleg. Néztem a képeket amiket felraktál, szerintem jól sikerült a műtéted. Az ugyan nem derül ki a számomra hogy ez a végleges alak vagty még változik, illetve hogy milyen egyébb " formajavítót" viselsz még. Szerintem a műtét elött is jól néztél ki.
Őszintén kívánom hogy az elért eredmény tartós legyen és mentes minden komlikációtól.
Azt pedig hogy ezt ilyen módon felválalod és ezzel segítesz másoknak nagyon becsülöm.
Amivel nem érek egyett, az az hogy a nők teljesen bel vannak merülve ebbe a melltartót mindig mindenhova divaba. Ez pár (10-20) éve még nem volt ilyen fontos. Azt pedig hogy boldog boldogtalan csináltat nagyobb, még nagyobb, óriási és gyakran nagyon ronda melleket kifjezetten zavar.Azt pedig hogy ezt még egyes orvosok is gerjesztik egyenesen felháborító
Szerencsére Te meg találtad az alkatod hoz illő méretet.

Kiváncsian várom a további beszámolóidat:
Üdv zsoci

jozefa 2008.08.27. 11:33:19

Azon a műtét utáni képen nem viselek semmilyen "formajavítót", épp azért, hogy látszódjon milyen melltartó nélkül.
Egyébként kösz mind a blogom céljára, mind az "eredményre" vonatkozó bókokat :)
J.
süti beállítások módosítása