"My way is to begin with the beginning, szokásom a kezdetén kezdeni" - ahogy a klasszikusok mondják, én is az elején kezdem. Szóval majd' egy évtizednyi  gondolkodás után elhatározásra jutottam: mellet, sőt melleket akarok. Az első akadály ugye az anyagi vonatkozás volt. Bölcsész diplomával valamint egy jóravaló, de nem pénzeszsák férjjel a hátam mögött nem tudtam, honnan is lesz nekem min.félmillió forintom. Először két évvel ezelőtt vetettem fel a családban, hogy de jó lenne, ha... Akkor már lehetett hitelt felvenni a Medicreditnél, de megismerve a feltételeket, egyértelművé vált, hogy az ember ekkora hitelmutatóval vagy hogyishívjákkal nem vesz fel hitelt, legalábbis én. Persze ha csak ez a lehetőség maradt volna, biztos én is ezzel éltem volna, mert a vágyaknak nem lehet gátat szabni, de átbeszélve a dolgokat, nekünk előnyesebbnek tűnt egy összegben perkálni. Tehát most nyárra sikerült is a pénzmagot összegyűjteni, következő lépés egy jó és nem drága szakember felkutatása volt.

Mivel ismerősöm nem volt, nekiestem az internetnek és boldog-boldogtalan plasztikai sebészt elkezdtem bombázni információt kérő emailekkel. Közben regiszráltam egy mellplasztikás fórumra, ahol próbáltam információkat begyűjteni.

Az kiderült már ekkor, hogy a mellimplantátummal rendelkező nők 70-80%-a (ha nem több) G. doktor paciense. Nem akarom szegényt bántani, de nekem már kép alapján sem szimpatikus, pláne asszem egyszer láttam a tévében is nyilatkozni, hát... Tudom, hogy totál előítéletes vagyok (meg is mondta nekem több kommentező, pecsét helye, aláírva), de én alapból nem bízok a bájgúnár külsejű pasikban. Úgy néz ki, mintha a Kés alatt c. sorozatból lépett volna ki, "én vagyok a sármőr plasztikai sebész"-imázsban lubickolva. Aztán ehhez jön még, hogy extra nagy és magas profilú implantátumot ültet be mindenkinek, én még nem láttam a fórumokon olyan nőt, aki 300 alattival megúszta volna. Ebből következően a pacientúráját azon nők teszik ki, akiknek más plasztikai sebész -figyelembe fizikai adottságait - egy bizonyos köbcenti felett már nem ültetett volna be, viszont a páciens nagyobbat akart, vagy eleve hozzá mennek, mert tudják, hogy nem "szűkölködik" a méretekkel. Viszont nem győzöm hangsúlyozni, van akinek ő a zisten. Nem én vagyok az a típus, aki az ő munkáit preferálja, nem akarok senkit bántani, ez csak az én erősen szubejktív véleményem és csak azért osztom meg a közzel, hogy teljes képet nyújtsak a benyomásaimról. Szóval róla kiderült, hogy nem az én emberem.

Ahogy már írtam, szűkös anyagi lehetőségeimhez mérten kezdtem először a keresgélést, próbáltam mindenhonnan árajánlatot, akár csak hozzávetőlegeset is kérni, ezt általában egy udvarias levél kiséretében meg is kaptam (volt, ahonnan válaszra sem méltattak), azonban pár helyen még telefonon sem akartak nekem adni semmilyen információt, csak személyesen és 12 e egy konzultáció. Próbáltam kicsikarni a recepciós kisasszonyból valami körülbelüli árat, de hajthatatlan volt, így nem is mentem hozzájuk.

És itt kitérek kicsit a konzultációs díjakra és procedúra. Valahol díjtalan, van ahol van, ennek összege változó, mondjuk 5 e forintot hajlandó lettem volna fizetni, de 12 nekem speciel sok lett volna.

Van aki műtét előtt érthető módon nagyon sok konzultációra elmegy, hogy megismerje az orvosokat, teljesebb képet kapjon, majd tudjon választani hosszas mérlegelés után. Nekem viszont sem időm, sem energiám nem volt erre három kiskorú gyermek mellett, jogosítványom sincs stb, meg egyébként is a gyors döntések embere vagyok.

Szóval kaptam ajánlatokat, ismertebb és kevésbé ismert orvosokat is megkerestem, azt lehet mondani, hogy 650 e-től a duplájáig terjednek, de általában ez a 650 a jellemző.

Közben azt is szem előtt akartam azért tartani, hogy legyenek referenciái, pl ha valahol mint szakértő szerepel a neve, az jó. Így jutottam el Csuha doktorhoz, olvastam pár cikket, ahol felbukkant a neve. Pl ezt. És végül, de nem utolsó sorban ő az az orvos, aki minden fórumozó szerint a kis, természetes hatású melleket favorizálja, nagyokat nem is nagyon ültet be. Aztán felhívtam telefonon, egyeztettük a konzultáció időpontját, intelligensnek, előzékenynek tűnt már akkor is (ennyi pénzért az ember azért ezt elvárja :))

Szóval ekkor már megfogalmazódott bennem, hogy ha a személyes konzultáción jó benyomásom lesz róla, akkor ő az én emberem.

 

Folyt. köv. a műtétet megelőző vizsgálatokkal, teendőkkel.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jozefa.blog.hu/api/trackback/id/tr27612872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása